Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΛΟΥΜΠΑ.....



   Έχω από μικρές εώς και τεράστιες μαύρες τρύπες τις οποίες καθημερινά μοιράζω απλόχερα από πολλά και διάφορα σημεία της μίζερης ,"που εγώ έκανα έτσι", πραγματικότητάς σου!!!!
    Έχεις διάφορες μορφές κατάθλιψης τις οποίες καθημερινά ψωνίζεις απ'τα μαγαζιά μου και τα μέσα μετάδοσής τους ,"σαν νόσημα",όλο χαμόγελο και μεθυσμένο κέφι γιατί τσιμπάς στο αγκίστρι μου που καλά έχω καλύψει με δόλωμα γαμάτο!!!
   Σου λέω τα νέα που πρέπει με επικάλυψη σοκολάτας,σου κόβω τα ύπατα, σε κολάω στον τοίχο,σου γαμάω το μυαλό,σε τσαντίζω και μετά διαφημίσεις....Γιατί μετά θες,θες κάτι,θες πολλά,τα θες πολύ, τα θέλεις όλα....κι εγώ στα δίνω πίσω απ'το γυαλί σαν τη βιτρίνα μόνο να τα βλέπεις....για να τα θες ακόμα περισσότερο με κάθε κόστος....αλλά μην φοβάσαι θα τα βρούμε...
  Έτσι σε θέλω μικρό ,χαζό κι ασήμαντο για ν'αγοράζεις μαλακίες που σου φτιάχνουν τη μέρα...Μαλακίες που θα βρείτε μόνο σε επιλεγμένα καταντήματα!!!
   Και ξέρεις είμαι απλά απίθανος ....γιατί τα'χω καταφέρει να σε πείσω πως δεν πρέπει να'σαι σαν εσένα αλλά πρέπει να'σαι σαν εμένα γιατί ΕΓΩ είμαι αυτό που θέλεις και ποτέ δεν ήσουνα και που ποτέ σου δεν θα γίνεις αλλά μπορείς πάντα να προσπαθήσεις να μου μοιάσεις.
   Κι αν σε κουράσει η προσπάθεια και πάλι μην αγχώνεσαι , έχω και energy drinks και χάπια και όλα τα καλά,εγώ θέλω μόνο να γελάς....συνήθως με τα χάλια σου...άλλωστε κι εγώ τα βράδια αυτό κάνω ...γελάω με τα χάλια σου για να μην κλαίω με τα δικά μου.
THE SOUND-NEW DARK AGE 

   Μα ξέρω καλά ποιό είναι το όπλο σου και η ασπίδα σου μαζί,γι'αυτό και σου γαμάω τα σχολεία όπως σου γαμάω τα υπουργεία γι'αυτό και σου κάνω την τέχνη τσιχλόφουσκα κονσέρβα...πλέον δεν είναι ανάγκη να σου καίω τα βιβλία ,τώρα σου καίω το κεφάλι για να μην τα χρειάζεσαι,τώρα σε πνίγω σε βυζιά και κώλους και αμάξια σαν αυτούς φτιαγμένα από photoshop και αστρόσκονη από star system ντόπιο,made in Greece.
   
   Κερδίζουν όταν δεν σκεφτόμαστε,κερδίζουν όταν δεν δημιουργούμε,κερδίζουν όταν σαν αγέλη κουνάμε σημαιάκια...Γράφουμε ότι μας κατέβει,ηχογραφούμε ότι μας αρέσει,ζωγραφίζουμε άτεχνες βλακείες γιατί έτσι θέλουμε και τσακωνόμαστε όταν μιλάμε γιατί έχουμε άποψη κι ας είναι λάθος,γενικά κανουμε θόρυβο και δεν δίνουμε δεκάρα τσακιστή.Καλό χειμώνα!!!! 


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΡΝΑΡΗΣ (LIFER)
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου